A never ending list


Fulg de nea sub microscop

Fulg de nea sub microscop

My wishlist…ordine aleatorie

Prima mea listă cu “aş vrea” a fost scrisă când aveam vreo 9 ani. Ningea afară, mă uitam pe geam şi mă gândeam că mi-aș dori să fiu un fulg de nea. Culmea, îmi amintesc foarte bine. M-am gândit că viața unui fulg de nea este scurtă, dar atât de aventuroasă. M-am gândit cum se naște, cum traversează văzduhul, cum trece, în călătoria sa, pe lângă alți nori, cum ajunge pe pământ, poposind în palma unui copil sau pe căciula din blană a unui bătrân.

Atunci mi-am dorit prima dată un microscop. Un microscop care să mă ajute să descopăr de ce sunt atât de frumoși fulgii de nea.

Never ending list

Să fug în lume într-o zi oarecare, fără să explic cuiva gestul.

Să pun piciorul pe Everest.

Să dansez în ploaie.

Să fac scufundări. 

Să fac ocolul Pământului.

Să zbor cu balonul.

Să înalț un zmeu de pe un vârf de munte. Sau un lampion.

Să sădesc un copac.

Să-mi demonstrez că 1+1=1.   depășit

Să înfrâng întunericul.

Să dărâm toate gardurile.

Să stau întinsă în iarba proaspăt cosită

Să mă plimb pe străzile Sankt Petersbur-ului în nopțile albe

to be continued

Leave a comment